سوالات متداول خرید

اگر سوالات شما در لیست زیر وجود نداشت، می توانید با ما تماس بگیرید.

گارانتی و خدمات محصولات

تمام محصولات موجود در سایت بین 1 تا 10 سال گارانتی(بیشتر محصولات 2 سال) و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

آیا امکان مرجوع کالا وجود دارد؟

بله، ما به کیفیت محصولات مجموعه خانه هوشمند آکو اطمینان کامل داریم. در صورت عدم رضایت، و در صورتی که آسیبی به محصول وارد نشده باشد می‌توانید کالا را مرجوع و هزینه محصول را دریافت نمایید.

آیا برای خرید لازم است از قبل در وبسایت ثبت نام کرده باشم؟

بله شما برای دسترسی به پنل کاربری و پیگیری سفارش استفاده از تخفیف ها و باشگاه مشتریان و… نیاز به ثبت نام دارید.

آیا برای خرید لازم است تمام مبلغ را پرداخت کنیم؟

برای دوستان شهرستان باید تمام مبلغ را پرداخت کنید ولی برای دوستان در تهران و کرج شما میتوانید با پرداخت بیعانه محصول را خریداری نمایید و باقیمانده مبلغ را هنگام نصب و دریافت پرداخت نمایید.

پس از ثبت سفارش، چه زمانی می‌توانم محصول را تحویل بگیرم؟

ارسال سفارش‌ها به صورت فوری در همان روز و یا نهایتا 24 ساعت کاری توسط پیک یا تیپاکس انجام می‌گردد. 

آیا امکان انتخاب روش ارسال وجود دارد؟

در هنگام ثبت سفارش شما میتوانید روش ارسال را انتخاب کنید

هزینه های ارسال چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال برای سفارش های بالای 10 میلیون تومان رایگان می باشد.برای سفارش های زیر این مبلغ تعرفه به صورت پس کرایه می باشد.

امکان خرید اقساطی وجود دارد؟

بله.در هنگام ثبت سفارش درگاه اسنپ پی رو انتخاب و مبلغ را در 4 قسط بدون سود و ضامن پرداخت می کنید.