سوالات متداول خرید

اگر سوالات شما در لیست زیر وجود نداشت، می توانید با ما تماس بگیرید.

گارانتی و خدمات محصولات

تمام محصولات موجود در سایت دارای 3 سال گارانتی(دو سال تعویض و 1 سال تعمیر) و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

آیا امکان مرجوع کالا وجود دارد؟

بله، ما به کیفیت محصولات مجموعه خانه هوشمند آکو اطمینان کامل داریم. در صورت عدم رضایت، و در صورتی که آسیبی به محصول وارد نشده باشد می‌توانید کالا را مرجوع و هزینه محصول را دریافت نمایید.

آیا برای خرید لازم است از قبل در وبسایت ثبت نام کرده باشم؟

خیر، برای خرید کافیست محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه و سپس با ثبت شماره تلفن در فرم ورود یا ثبت نام، ادامه فرآیند خرید را تکمیل نمایید.

آیا برای خرید لازم است تمام مبلغ را پرداخت کنیم؟

برای دوستان شهرستان باید تمام مبلغ را پرداخت کنید ولی برای دوستان در تهران و کرج شما میتوانید با پرداخت بیعانه محصول را خریداری نمایید و باقیمانده مبلغ را هنگام نصب و دریافت پرداخت نمایید.

پس از ثبت سفارش، چه زمانی می‌توانم محصول را تحویل بگیرم؟

ارسال سفارش‌ها در تهران و کرج به صورت فوری در همان روز و یا نهایتا 24 ساعت کاری توسط الوپیک یا اسنپ انجام می‌گردد. همچنین سفارش‌ها در شهرستان ها، در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش، از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شود.

آیا امکان انتخاب روش ارسال وجود دارد؟

بله..شما می توانید بعد از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و روش ارسال کالا را مشخص فرمایید.(تیپاکس،باربری،..)

هزینه های ارسال چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال برای سفارش های بالای 10 میلیون تومان رایگان می باشد.برای سفارش های زیر این مبلغ تعرفه پست پیشتاز دریافت خواهد شد و برای ارسال های سفارشی به صورت پس کرایه می باشد.

امکان خرید اقساطی وجود دارد؟

بله.جهت اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید