Tech-Support-Service

پشتیبانی و خدمات پس از فروش در شرکت آکو

امروزه یکی از مهمترین اقداماتی که در هر سازمانی باید درنظر گرفته شود. توجه به بخش خدمات پس از فروش می باشد.

شرکت توسعه اتوماسیون آکو در بخش خدمات پس از فروش مجهز به سیستم های اتوماسیون جامع بوده و به واسطه آن توانسته گام های موثر و مفیدی در جهت ثبت و پیگیری اطلاعات محصول، رضایتمندی و تسریع در خدمات رسانی به مشتریان خود بردارد.
با توجه به گستره محصولات و تجهیزات این شرکت، شامل انواع پکیج ، فن کویل، انواع سیستم های هوشمند سازی با پروتکل های مختلف و سیستم های کنترل تردد، استفاده از نرم افزارهای مربوطه و تیم مقیم خدمات ضروری می باشد.
همچنین کارکنان این شرکت جهت ارائه خدمات فنی مهندسی، تعمیرات و نگهداری به صورت ادواری جهت آموزش به شرکت های تولید کننده از جمله میلره و قفل سامسونگ کره جنوبی، G4 چین و دیگر شرکای خارجی شرکت آکو اعزام شده و دارای مدارک و گواهینامه های مربوطه می باشند.

برخی از اقداماتی که برای ثبت اطلاعات و خدمات رسانی هرچه بهتر به مشتریان در این شرکت انجام می شود به شرح زیر است:

بانک اطلاعاتی سریال های تحت پشتیبانی

شماره سریال بعنوان شناسه منحصر به فرد هر محصول در چرخه کاری واحد خدمات پس از فروش این شرکت بسیار حائز اهمیت می باشد. این واحد با در دست داشتن بانک اطلاعاتی جامعی از سریال محصولات تحت پشتیبانی خود توانسته است مدیریت سریالی مناسبی در خدمات پس از فروش داشته باشد.

انبار

انبار جزء جدایی ناپذیر از خدمات پس از فروش است ، موجودی انبار بعنوان بخشی از سرمایه یک شرکت و از سوی دیگر هزینه های سالانه نگهداری کالا و دیگر هزینه های این بخش نظیر خواب سرمایه لزوم مدیریت هزینه ها را در این حوزه ضروری می نماید. نگهداری و انبارش کالا،‌ اطلاع صحیح و به موقع از موجودی ها ،‌مدیریت بر نوسانات قیمت ، نظارت بر انبار و كنترل ورود و خروج کالا همواره از دغدغه های اصلی یک شرکت به حساب می آید .

روابط عمومی

اصولا دو نوع ارتباط با مشتری برای هر سازمان خدمات قابل تعریف است. ارتباط مشتری با سازمان و ارتباط سازمان با مشتری. بخش روابط عمومی ناظر به ارتباط مشتری با سازمان ، ثبت و نگهداری سوابق تماس ها، موضوعات مطروحه ، جریان رسیدگی به آنها ، جزئیات رسیدگی و در نهایت اطلاع رسانی به مشتری می باشد

ارتباط با مشتری CRM

پرسنل ، تکنسین ها ، سرویس کاران و نمایندگان خدمات پس از فروش در صف مقدم پشتیبانی شرکت آکو به مشتری جای داشته و نبود روشی کارآمد جهت ارزیابی عملکرد آنها می تواند در دراز مدت خسارات جبران ناپذیری را به برند وارد نماید . سنجش میزان رضایت مشتری از سرویس اخذ شده ، توسط کارمندان شرکت آکو در این بخش مدیریت می گردد. از اهداف این بخش ارزیابی میزان رضایت مشتری و نیز ارزیابی میزان صداقت پرسنل خدمات ، تکنسین ها و نمایندگان خدمات شرکت آکو می باشد.

پیام کوتاه

نبود ابزارهای اطلاع رسانی به روز باعث افزایش حجم تماس های ورودی به سازمان شده و این امر نه تنها سبب می گردد بخش زیادی از انرژی و زمان پرسنل صرف پاسخگویی به آنها شود ، بلکه خطوط مشغول سازمان و یا پشت خط ماندن های طولانی افراد ، باعث طولانی شدن پروسه سرویس دهی و اطلاع رسانی به ارباب رجوع گشته و نارضایتی وی را در بر دارد . از این رو استفاده از ابزاری پرکاربرد و آسان ، پر سرعت و کم هزینه جهت سرویس دهی و اطلاع رسانی بهتر به طرف های حساب شرکت ، نظیر مشتریان و نمایندگان خدمات ، حائز اهمیت می باشد. خاصه اینکه با گسترش استفاده از پیام کوتاه ، این ابزار قدرتمند جایگاه ویژه ای را در فرهنگ ارتباطات جامعه ایجاد کرده و نقش پر رنگی را ایفا می کند.